whee ~ sayang-sayang saya !

Tuesday 25 October 2011

ya allah =(

assalamualaikum =) selamat malam semua !


lalala . ari nie bnyk plak entry y aku nk wt kn ? ahaha .*idea banyak . ehehe . prnah tgok gmbar nie tk ? mestilah pernahkan ? haishh == . siyes wktu aku mula2 tgok pix nie . hm sumpah aku terasa sdeh . apalah ke pandai orang2 nie . manusia kot y dy wt sup tue . astagfirullahalazim . aku rse sdeh gila . aku tk thu mne prgi hati perut manusia y makan janin nie . ap benefit y korang dapat makan sup jani nie pandai ? alahaiii ~ alangkah bijaknye orang yang makan janin nie . mmg teramat bijaklah ! terlampau bijak sgts tue yang tk thu mne ltak hati perut dan akal fikiran . bijak sgts kn ? mcm tue lah . *marah-marah . haishh ~ manusia , manusia . hmm y buang janin nie pun satu masalah jugak ~ tk thu lh nk ckp ap lgi . mcm2 dh . aku cuma mampu berdoa agar kawan-kawan aku dan aku terselamat dari godaan dunia . hm . macam tue jgak untuk orang lain . aku doakan . harap-harap lepas nie tk adalah kes buang bayi or bagai-bagai . janin tue pun manusia . dy berhak hidup !

2 comments:

  1. ee seday!!!
    baidewei done wth following n droppink comment as well..

    http://sherynshazwanny.blogspot.com/

    ReplyDelete