whee ~ sayang-sayang saya !

Tuesday 4 October 2011

layang - layang ==

assalamualaikum hello my diary =) muah , muahh . rindu bangat mau tulis2 atas kamu my diary . haha . *gedik wehh . haha . hye semua =) sehat ke ? hope semua sehat . hihi . weh korang prnah maen layang2 tk ? haha . msti prnah kn ? hihi . seronok kn maen layang2 ? 
hm . tp aku rse sdeh tgok layang2 . haha . sbb ap ? sbb hidup aku mcm layang2 . haha . aku rse hdup aku nie mcm layang2 . haha . knp ? sbb hidup aku nie mcm tk ad hala tuju . aku sbnrnye tk thu ap hala tuju hidup aku ? aku tk thu ap y aku nk dlm hidup aku ? aku tk thu ap tue gembira ? ap tue sdeh? ap tue sakit hati ? siyes aku tk thu ap mksud smue tue . haha . ad ssape nk trg kn dkt aku tk ? plssss agkt tgan okay ? haha . aku dh lme rse diri aku dh hilang . aku rse lemah sgts skrg ? siapa y akan beri aku kekuatan ? siapa y akan beri aku kegembiraan ? siapa y akan beri aku kesedihan ? siapa y akan beri aku sakit hati ? haha . spe , spe ? siapa y akan pulangkan diri aku blek ? haha . HANYA ALLAH YANG TAHUKAN ? okay lh bye semua . aku nk nges nie == . haha . byebye semua =) semoga kekuatan aku akan kembali =) semoga diri aku kembali =)
I NEED SOMEONE =(

No comments:

Post a Comment