whee ~ sayang-sayang saya !

Monday 17 October 2011

perlu ke ?

assalamualaikum =)


perlu ke ? nie lh tjuk entry aku ari nie . ehehe . npe tjuk mcm nie ? psti anda semua tertanya2 kn ? haha . jeng , jeng . hihi . aku nk tnye korang kalau orang y lupakan korang perlu  ke korang egt kan dy ? kalau orang yang dah bahgia tanpa korang perlu ke kita egtkn korang tue ? klau orang yang dah banyakkan sakitkan hati korang , perlu ke kita egt dan maseh menerima orang tue ? kalau orang yang dah banyak tabur fitnah pasal diri korang ? perlu ke korang terima dan memaafkan orang tue ? ahaha . perlu ke ek ? smpai skrg aku mseh keliru . kadang2 hati  aku cuba meemaafkan dan menerima tapi aku manusia biasa . aku tak mampu untuk memaafkan . cuma pendam dalam hati . biar waktu yang akan buat aku maafkan orang macam tue kan ? haha . harap aku dapat terima dia dengan ikhlas dan maafkan segala kesilapan dia . mungkin aku tak nampak silap aku . tapi kalau ada silap aku , maafkan aku okay . tapi siyes kau banyak sakitkan hati aku =(
aku mintak maaf , aku maseh tak dapat terima kau dengan ikhlas dan memaafkan kau sepenuh hati =)
semoga suatu ari nnti ble aku bersalaman dengan kau . hati aku ikhlas menerima kau dan memaafkan kau =)

No comments:

Post a Comment