whee ~ sayang-sayang saya !

Tuesday 18 October 2011

study , study =)

assalamualaikum =)

yeahhh . lalalala . sebenarnye aku tgah kebusanan nie . kebusanan menghadap kertas nota y berlambak2 y berterabur atas katil aku . haha . sbb ap terabur ? iyelah aku kn kne stdy . haha . aku nk jdik bdak pndai tk nk jd bdak stupid . haha . glerr lah pning aku nk hadap nota anatomi nie . pning kple thu . berbagai lah . kisah buah pinggang lah , perut lah ap lah . haha . semua ini bisa wt aku pening . haha . haishh == . nseb , nseb . hihi . mata aku nie dh ada mcm2 tulisan dh y aku nmpk . haha . hai bila aku mau cuti panjang nie . haha . tk sbar aku mau rehatkan otak aku . adui , adui . haha . cptlah dtg wahai november =( beta tak sabar mahu beradu panjang . haha . auw , auw . okaylah tata sayang , sayangkue ! mau hadap kertas2 y mengembirakan hatiku . haha . *ikhlas ke ckp mcm nie ? haha
lalalala . shut up ! aku tgah study hard nie =) *study lah sgts padahal menghadap blog jek .

No comments:

Post a Comment