whee ~ sayang-sayang saya !

Thursday 13 October 2011

menyesal =I

assalamualaikum =) selamat tengahari semua ! sehat ke semua ? arap2 semua sehat kn ?


hai my diary . rindu nk tlis2 ats kau . haha . koank prnh rse menyesal tk dlm hdup koank ? kalau masa tue dpt di undur . ap y koank akn ubah dlm hidup koank ? hm . tpi tue smue mmpi kn ? tk mngkin kte akn dpt undurkan mse blek . aku menyesal msuk kolej nie . sumpah aku menyesal . aku benci kolej aku . sumpah aku benci ! kalau mse tue dpt di undur . aku tk kn dtg n pilih kolej aku . TAK MUNGKIN ! aku menyesal sgts2 . sumpah aku menyesal ! ya ALLAH . =( hm .
aku tak pernah rasa menyesal sgts2 dalam hidup aku . bru kali pertama nie , aku menyesal sgts2 dgn pilihan hidup KU . SUMPAH AKU BENCI CAMPUR MENYESAL !
ya ALLAH . tlong jadikan hidupku hari ini lebih baek dari semalam =) aku tk snggup nk hadapi kolej nie slme 3tahun . ya ALLAH beri ku kekuatan . hm

No comments:

Post a Comment