whee ~ sayang-sayang saya !

Thursday 6 October 2011

pecah kepala ==

asaalamualaikum =)
hari nie aku teramat lah letih + tension  . err knp ? yarhh ofcoz lh kn . amek farmasi ini lh y dptnye . nk sgts bidang perubatan . tanggung ler kamu norami syahira oii . haha . pehh ! mmg teramat letih . kelas dh lh smpai pkul 4 ari nie . sptutnye klas hbes pkul 2 . glerrr dri pkul 1 smpai 4 menghadap MATEMATIK . aku dh lh tk brape gemar MATEMATIK nie . tp dh bidang nie y aku dpt , nk tk nk tempuh saja lh . haha . aduii ! smlm lg dashat klas hbes pkul 7 . pehh smlm mmg rse dh hilang dh tangan kaki semua . *akibat keletihan otak yang melampau . mmg aku dh jem dh otak jwab MATEMATIK td . bleh bntai kre dos ubt lh , ap bgai lh . pning ohh . haha . dgn nme ubt lg nk kne egt , kne egt singkatan lh ap lh . B.I.D=2kali sehari lh ap lahhh . brpe bnyk b.i.d. daaa . haha . tk pe lh norami syahira tmpuh jek okay . aku thu kau bleh wt ! fightinggg , fightingg !
muka aku ble tension mcm nie lh agknye kn ? haha . tension bangattt !
kan indah kalau dpt urutan kepala waktu tengah tension mcm nie ? haha 
tk adalah aku stress kn , kalau dapat urutan mcm tue . haha
kn best aku boleh rilek2 mcm nie tanpa dibebani stress . haha . cool kn ? apa2 pun . semoga berjaya untuk diri aku . insyaallah aku akn cbe y terbaikk !
aku cuma mampu berusaha dan berdoa . hanya ALLAH y mnntukn . insyaallah ALLAH akn mmbntu perjalanan hidupku dan memudahkan segala didunia dan di akhirat . insyallah , aminn =) doakan saya yee semua =) thank you !

No comments:

Post a Comment