whee ~ sayang-sayang saya !

Friday 7 October 2011

lagu pebret =)

sedarkah kekasih kelakuan kamu sungguh sangat menyiksa aku .
padahal ku beri apa yang kau mahu , tapi kau tak mengerti aku .
sakitnya hatiku , dengan semua caramu .
bila kau terus begini nnti ku bisa pergi .
AKU MOHON SAYANGI LAH DIRIKU DI DALAM HIDUPMU .
dan kamu jangan kasar2 lagi , dengarlah pujaan hati .
aku mohon mengertilah kita jangan bertengkar lagi .
hadapi semua dengan dingin hati , dengarlah pujaan hati .
cuma saya yang mampu mencintai awak dengan banyak , bukan perempuan itu =)
awak tak faham apa yang saya rasa . so awak diam . dan cuba paham apa yang saya rasa =)
saya tak nak bertengkar dengan awak tapi sikap awak yang mencabar saya .
saya maseh kuat untuk bersama awak . kalau saya tak kuat saya akan pergi dari hidup awak dan kita akan terpisah selama2nya .
INGAT : APA YANG KITA LAKUKAN , SEMUANYA AKAN BALIK PADA KITA . HIDUP INI ADALAH KARMA =)

No comments:

Post a Comment