whee ~ sayang-sayang saya !

Tuesday 27 September 2011

rindu zaman sekolah



assalamualaikum hai sayangkue my diary =) sehat ke semua ? semoga semua sehat , sehat sentiasa . hihi . *ayat skema lh pulok . haha . zaman sekolah ? best ke ? yeahhh ! mstilahhh best kn . aku rindu zaman sekolah aku . zaman sekolah banyak gembira dari duka . macam2 pglman y kte dpt dri zman sekolah kn ? haha . dlue wktu sekolah aku ske mlwan cikgu . haha . skrg aku tk rse aku ad seorang cikgu . cikgu saya rindu cikgu . hmm . kwan , kwan aku rndu koank sgts2 . siyes , zman skolah n kolej . laen sgts . dlue wktu skolah aku tk pyah nk pk duet or ap2 cme prlu pk blaja lg . tp aku tk manfaatkan ap y ptut aku wt . aku tk dpt jdik seorang plajar y baek ataupun anak y baik . hmm . andainya masa tue dpt di putar msti aku akn blajar sngguh2 n aku akn hrgai smue cikgu aku =) tp mse tue cpt jek berlalu kan n tk dpt di putar blik kn ? skjap sgts . diam tk diam nk dkt sthun aku tamatkan ZAMAN PERSEKOLAHAN aku . ya allah cpt sngguh . aku mcm tk prcye aku nk dkt SETAHUN tngglkn zaman sekolah . hmm . AKU NAK KEMBALI PADA ZAMAN SEKOLAH BALIK ! doraemon plssss saya perlukan pintu masa awak =( saya nk kembali pada zaman sekolah saya . hmm kwan2 aku rndu koank .*lap2 air mata . haha .TERIMA KASEH CIKGU ! okay lahh my diary smpai sni jek lh eh crte . tk dpt nk truskan . sedihh =( byebye semua . 
#pesanan untuk adek-2 yang maseh bersekolah .
^hargai cikgu =)
^belajar betul-2 =)
^banggakan mak ayah =)okay lh tata semua . daa . assalamualaikum =)  

No comments:

Post a Comment